top of page
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Het kan goed zijn dat je niet de enige bent met deze vraag. Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Aarzel niet om contact op te nemen met ons!
-
Moet ik verzendkosten betalen voor artikelen die ik wil retourneren?De kosten voor retourzendingen naar ons zijn voor je eigen rekening. (kijk hiervoor bij het kopje betalen & verzenden)
-
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?Ja, dat kan. Als je een bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, selecteer je bij het invoeren van de gegevens een ander afleveradres. Je kunt per bestelling één afleveradres invoeren.
-
Kan ik de producten die ik koop ook laten inpakken?Ja, dit kan zeker. Tegen een kleine betaling zorgen wij er voor dat het mooi ingepakt is zodat je het gelijk aan iemand cadeau kan geven! Handig toch?
-
Er staat dat een artikel niet op voorraad is, wat nu?"Dat is jammer! Je kan je e-mail adres invullen bij het desbetreffende artikel, dan ontvang je een email wanneer het product weer op voorraad is. Wij zorgen ervoor dat een artikel zo snel mogelijk weer op voorraad is. Bij producten die uit de collectie gaan zal dit vroegtijdig worden aangegeven en worden deze offline gehaald.
-
Ik heb bij mijn bestelling een verkeerd product geleverd gekregen, of er mist een product, wat moet ik doen?"Er is iets mis gegaan bij het inpakken van de bestelling. Oeps, kan gebeuren! Neem gelijk even contact met ons op via info@smilinnkids.nl en we lossen het zo snel mogelijk op!
-
Ik heb een kortingscode, waar kan ik deze invullen?"Voeg de artikelen die je graag wilt bestellen toe aan je winkelmandje. Ga om te betalen naar het winkelmandje toe. Bij de checkout is er een kadertje voorzien waar je de code kan invullen. Deze wordt automatisch verrekend en je kan verder met het betalingsproces.
bottom of page